Integracja produktów, usług mapowych i nawigacyjnych pod marką AutoMapa.

2021-07-28

Jesienią 2017 roku rozpoczęto proces konsolidacji, czego naturalną konsekwencją  jest gruntowna przebudowa portfolio produktów i usług oraz działania rebrandingowe. Pierwsze zmiany są już widoczne w bieżącej komunikacji, kolejne wprowadzane będą sukcesywnie do końca 2021 roku.

Jak mówi Patryk Oseka, Dyrektor Operacyjny AutoMapa – Celem porządkowania naszej oferty produktów i usług było uzyskanie większej synergii między nimi i lepsze wykorzystanie naszych możliwości. To planowe działania rozwijające i budujące markę AutoMapa: z kompleksową ofertą rynkową w zakresie nawigacji premium, własnych unikalnych danych mapowych, analiz geoprzestrzennych oraz bogatym portfolio rozwiązań dla logistyki i biznesu. Mamy znaną markę, unikalną wiedzę i ofertę, rebranding to formalność.

Zmiany rebrandingowe obejmują w szczególności serwis mapowy Targeo.pl, który przekształca się w #AutoMapa#Targeo oraz segment usług dla biznesu, które będą oferowane  w ramach usług #AutoMapa#Enterprise. Sama nawigacja pozostaje bez zmian, czyli nadal poprowadzi nas #AutoMapa.

Główna
/
Biuro prasowe
/
Integracja produktów, usług mapowych i nawigacyjnych pod marką AutoMapa.
AutoMapa
AutoMapa

Integracja produktów, usług mapowych i nawigacyjnych pod marką AutoMapa.

AutoMapa sp. z o.o. to całkowicie polska spółka, twórca i dostawca nawigacji AutoMapa, serwisu mapowego Targeo.pl oraz bogatej oferty rozwiązań biznesowych.

Jesienią 2017 roku rozpoczęto proces konsolidacji, czego naturalną konsekwencją  jest gruntowna przebudowa portfolio produktów i usług oraz działania rebrandingowe. Pierwsze zmiany są już widoczne w bieżącej komunikacji, kolejne wprowadzane będą sukcesywnie do końca 2021 roku.

Jak mówi Patryk Oseka, Dyrektor Operacyjny AutoMapa – Celem porządkowania naszej oferty produktów i usług było uzyskanie większej synergii między nimi i lepsze wykorzystanie naszych możliwości. To planowe działania rozwijające i budujące markę AutoMapa: z kompleksową ofertą rynkową w zakresie nawigacji premium, własnych unikalnych danych mapowych, analiz geoprzestrzennych oraz bogatym portfolio rozwiązań dla logistyki i biznesu. Mamy znaną markę, unikalną wiedzę i ofertę, rebranding to formalność.

Zmiany rebrandingowe obejmują w szczególności serwis mapowy Targeo.pl, który przekształca się w #AutoMapa#Targeo oraz segment usług dla biznesu, które będą oferowane  w ramach usług #AutoMapa#Enterprise. Sama nawigacja pozostaje bez zmian, czyli nadal poprowadzi nas #AutoMapa.