AutoMapa od wielu lat oferuje rozwiązania mapowe dla firm, które ułatwiają prowadzenie biznesu, zarządzanie łańcuchem dostaw oraz rozwojem placówek. Właściwe planowanie wymaga dogłębnej analizy danych, a te są często zebrane w arkuszach i tabelach i trudno z nimi pracować, a jeszcze trudniej wychwycić trendy i na ich bazie wnioskować. To, co bywa pomocne w takiej sytuacji to przestrzenne obrazowanie danych, tworzenie warstw mapy z ilustracjami dla poszczególnych informacji przyporządkowanych geograficznie. Wtedy widać co się dzieje, można wychwycić wzorce i szybciej zrozumieć, czego brakuje. Z AutoMapą #geoanalytics można zobaczyć swoje dane i przeanalizować je na nowo, w kontekście przestrzennym. Dowiedz się więcej: https://biz.automapa.pl/produkty/geoanalytics/
AutoMapa #geoanalitycs umożliwia wizualizację danych na mapie. To kompletny system geomarketingowy, który pozwala przeprowadzić analizę biznesową w odniesieniu przestrzennym, nakładając dane na poszczególne obszary. Np. można zasilić system danymi adresowymi klientów i zestawić je z siłą nabywczą populacji wraz z danymi pesel. Do tego dodać sieć placówek własnych i konkurencji i obserwować obszary białych plam albo przesycenia. Można się odnieść do okolicznych generatorów ruchu, punktów użyteczności publicznej. I patrzeć, filtrować, ustawiać i generować raporty.
AutoMapa #geoanalytics pozwala na wizualizację danych liczbowych poprzez rozmieszczenie ich na podkładach mapowych. Dane firmowe można łączyć z wbudowanymi w system danymi i dzięki temu tworzyć własne kombinacje warstw i widoków/filtrów.
Ponadto AutoMapa #geoanalitycs wizualizuje na mapie tak zwane strefy oddziaływania (catchment area) każdego punktu, dzięki czemu można zapobiegać kanibalizacji w firmie, poprzez rozmieszczenie poszczególnych punktów w odpowiedniej odległości od siebie i od konkurencji. System ułatwia weryfikację oraz dobór właściwej lokalizacji, która obniży koszty, zmaksymalizuje utylizację sieci oraz skróci czas transportu.
AutoMapa to przede wszystkim aktualne dane mapowe i bardzo szczegółowe, autorskie mapy. System zapewnia dostęp do złożonych danych na mapie, takich jak na przykład podział administracyjny, dane rynkowe, traffic, siła nabywcza, populacje, kody pocztowe czy rodzaje budynków. Istnieje też możliwość wprowadzania własnych danych.
AutoMapa to również funkcjonalność. Z pomocą systemu można wyznaczyć strefy oddziaływania, zweryfikować nowe potencjały, a także obliczyć potencjał nabywczy grupy docelowej czy model obrotowy sklepów. Dla jeszcze lepszego zbadania biznesu AutoMapa #geoanalytics umożliwia choćby analizę krzyżową warstw na mapie, generatorów ruchu oraz sieci dystrybucji z możliwością optymalnego podziału terenu operacyjnego. Dane w systemie można filtrować po atrybutach lub geograficznie.
AutoMapa to także wyniki. Aby mieć lepszą kontrolę nad pracą, jej efekty prezentowane są online w systemie. Można również wygenerować raport PDF, Excel, a także dedykowane podsumowanie online ze skonfigurowanymi elementami, takimi jak mapki, wykresy, tabele i wiele innych. AutoMapa #geoanalytics daje także możliwość stworzenia permalinku do skonfigurowanego widoku na interaktywnej mapie. Tworzone raporty można udostępniać w grupie, przy zachowaniu ochrony danych. Twoje dane są widoczne tylko dla Ciebie.
Analizy przestrzenne prowadzone z AutoMapą #geoanalytics umożliwiają świadome planowanie sieci dystrybucyjnej, placówek, magazynów, punktów sprzedaży, tak by były one jak najbardziej opłacalne. Przedstawione w przystępny sposób, zwizualizowane na mapie dane pokazują wiele zależności, których ciężko byłoby doszukać się w nieintuicyjnych tabelach.
Z AutoMapą nie tylko zoptymalizujesz sieć logistyczną i sprzedaży, ale również poznasz lepiej własnych klientów i zobaczysz zależności między nimi a konkurencją. Jeden obraz znaczy więcej, niż kolumny liczb.
Dowiedz się więcej o funkcjonalności AutoMapy #geoanalytics: https://biz.automapa.pl/produkty/geoanalytics/
AutoMapa od wielu lat oferuje rozwiązania mapowe dla firm, które ułatwiają prowadzenie biznesu, zarządzanie łańcuchem dostaw oraz rozwojem placówek. Właściwe planowanie wymaga dogłębnej analizy danych, a te są często zebrane w arkuszach i tabelach i trudno z nimi pracować, a jeszcze trudniej wychwycić trendy i na ich bazie wnioskować. To, co bywa pomocne w takiej sytuacji to przestrzenne obrazowanie danych, tworzenie warstw mapy z ilustracjami dla poszczególnych informacji przyporządkowanych geograficznie. Wtedy widać co się dzieje, można wychwycić wzorce i szybciej zrozumieć, czego brakuje. Z AutoMapą #geoanalytics można zobaczyć swoje dane i przeanalizować je na nowo, w kontekście przestrzennym. Dowiedz się więcej: https://biz.automapa.pl/produkty/geoanalytics/
AutoMapa #geoanalitycs umożliwia wizualizację danych na mapie. To kompletny system geomarketingowy, który pozwala przeprowadzić analizę biznesową w odniesieniu przestrzennym, nakładając dane na poszczególne obszary. Np. można zasilić system danymi adresowymi klientów i zestawić je z siłą nabywczą populacji wraz z danymi pesel. Do tego dodać sieć placówek własnych i konkurencji i obserwować obszary białych plam albo przesycenia. Można się odnieść do okolicznych generatorów ruchu, punktów użyteczności publicznej. I patrzeć, filtrować, ustawiać i generować raporty.
AutoMapa #geoanalytics pozwala na wizualizację danych liczbowych poprzez rozmieszczenie ich na podkładach mapowych. Dane firmowe można łączyć z wbudowanymi w system danymi i dzięki temu tworzyć własne kombinacje warstw i widoków/filtrów.
Ponadto AutoMapa #geoanalitycs wizualizuje na mapie tak zwane strefy oddziaływania (catchment area) każdego punktu, dzięki czemu można zapobiegać kanibalizacji w firmie, poprzez rozmieszczenie poszczególnych punktów w odpowiedniej odległości od siebie i od konkurencji. System ułatwia weryfikację oraz dobór właściwej lokalizacji, która obniży koszty, zmaksymalizuje utylizację sieci oraz skróci czas transportu.
AutoMapa to przede wszystkim aktualne dane mapowe i bardzo szczegółowe, autorskie mapy. System zapewnia dostęp do złożonych danych na mapie, takich jak na przykład podział administracyjny, dane rynkowe, traffic, siła nabywcza, populacje, kody pocztowe czy rodzaje budynków. Istnieje też możliwość wprowadzania własnych danych.
AutoMapa to również funkcjonalność. Z pomocą systemu można wyznaczyć strefy oddziaływania, zweryfikować nowe potencjały, a także obliczyć potencjał nabywczy grupy docelowej czy model obrotowy sklepów. Dla jeszcze lepszego zbadania biznesu AutoMapa #geoanalytics umożliwia choćby analizę krzyżową warstw na mapie, generatorów ruchu oraz sieci dystrybucji z możliwością optymalnego podziału terenu operacyjnego. Dane w systemie można filtrować po atrybutach lub geograficznie.
AutoMapa to także wyniki. Aby mieć lepszą kontrolę nad pracą, jej efekty prezentowane są online w systemie. Można również wygenerować raport PDF, Excel, a także dedykowane podsumowanie online ze skonfigurowanymi elementami, takimi jak mapki, wykresy, tabele i wiele innych. AutoMapa #geoanalytics daje także możliwość stworzenia permalinku do skonfigurowanego widoku na interaktywnej mapie. Tworzone raporty można udostępniać w grupie, przy zachowaniu ochrony danych. Twoje dane są widoczne tylko dla Ciebie.
Analizy przestrzenne prowadzone z AutoMapą #geoanalytics umożliwiają świadome planowanie sieci dystrybucyjnej, placówek, magazynów, punktów sprzedaży, tak by były one jak najbardziej opłacalne. Przedstawione w przystępny sposób, zwizualizowane na mapie dane pokazują wiele zależności, których ciężko byłoby doszukać się w nieintuicyjnych tabelach.
Z AutoMapą nie tylko zoptymalizujesz sieć logistyczną i sprzedaży, ale również poznasz lepiej własnych klientów i zobaczysz zależności między nimi a konkurencją. Jeden obraz znaczy więcej, niż kolumny liczb.
Dowiedz się więcej o funkcjonalności AutoMapy #geoanalytics: https://biz.automapa.pl/produkty/geoanalytics/