Zobacz czego nie widzisz w Excelu!

2022-02-02

Wyobraź sobie idealną tabelę z niemal nieskończoną liczbą komórek, z rubrykami do sortowania, w podziale na województwa, miasta, ulice, gęstość zaludnienia i zasobność portfeli… Wygląda jak skomplikowana baza danych? Dorzuć jeszcze listę sklepów spożywczych w zasięgu pieszym oraz obliczoną odległość do najbliższego bankomatu. A teraz spójrz na tę tabelę i wnioskuj, jak rozwijać Twój biznes. Nic nie widzisz? Kilometry danych to skarb, który może śnić się po nocach.

„Nawet najciekawsze dane nie przyniosą nam żadnych korzyści, jeśli nie potrafimy ich użyć ani analizować.” – komentuje Patryk Osęka, dyrektor operacyjny AutoMapa.

 

A teraz wyobraź sobie system, który wrzuca te dane na mapę, układa półprzezroczystymi warstwami (np. obszar, zasobność portfela, rozkład populacyjny, sklepy w okolicy), koloruje w zależności od kategorii i przetwarza, pokazując jedynie interesujące Cię obszary. A do tego daje się udostępniać innym, drukować, zapisywać w raporty i zmienia w czasie rzeczywistym…To w wielkim skrócie AutoMapa #geoanalytics.

Wiele wdrożeń w przeróżnych branżach potwierdza skuteczność tego narzędzia. „Dzięki usłudze analitycznej AutoMapa Enterprise skróciłem wielotygodniowe analizy ekspansji – demograficzne i wolumenowe – do kilku kliknięć” – mówi @Adam Tomczak, członek zarządu @X-Press Couriers – jeden z wielu zadowolonych Klientów AutoMapa Enterprise.

 

Analizy geomarketingowe to codzienność w planowaniu rozwoju firmy, w budowaniu kolejnych punktów sprzedaży, optymalizacji sieci logistycznej, dotarcia do nowych klientów, poszukiwania portfeli, tropienia białych plam, czyli w decydowaniu „gdzie trzeba być”. Pomagają działać strategicznie w oparciu o zwizualizowane dane, których czytelność niezwykle podnosi komfort i efektywność pracy. W rezultacie analizy są szybsze, bogatsze, raporty wielowarstwowe, pokazujące zagadnienie, biorąc pod uwagę różne aspekty. Dzięki czemu wnioski mogą być ciekawsze i trafniejsze. AutoMapa #geoanalytics pokazuje to, czego w tabelach nie widać.

 

 

Dowiedz się więcej lub napisz na biz@automapa.pli porozmawiajmy co możemy dla Ciebie przeanalizować!

Główna
/
Biuro prasowe
/
Zobacz czego nie widzisz w Excelu!
AutoMapa
#geoanalytics

Zobacz czego nie widzisz w Excelu!

Analizy geomarketingowe to codzienność w planowaniu rozwoju firmy, w budowaniu kolejnych punktów sprzedaży, optymalizacji sieci logistycznej, dotarcia do nowych klientów, poszukiwania portfeli, decydowaniu „gdzie trzeba być”. Jak wykorzystać inteligentne algorytmy do pomocy w tym zakresie?

Wyobraź sobie idealną tabelę z niemal nieskończoną liczbą komórek, z rubrykami do sortowania, w podziale na województwa, miasta, ulice, gęstość zaludnienia i zasobność portfeli… Wygląda jak skomplikowana baza danych? Dorzuć jeszcze listę sklepów spożywczych w zasięgu pieszym oraz obliczoną odległość do najbliższego bankomatu. A teraz spójrz na tę tabelę i wnioskuj, jak rozwijać Twój biznes. Nic nie widzisz? Kilometry danych to skarb, który może śnić się po nocach.

„Nawet najciekawsze dane nie przyniosą nam żadnych korzyści, jeśli nie potrafimy ich użyć ani analizować.” – komentuje Patryk Osęka, dyrektor operacyjny AutoMapa.

 

A teraz wyobraź sobie system, który wrzuca te dane na mapę, układa półprzezroczystymi warstwami (np. obszar, zasobność portfela, rozkład populacyjny, sklepy w okolicy), koloruje w zależności od kategorii i przetwarza, pokazując jedynie interesujące Cię obszary. A do tego daje się udostępniać innym, drukować, zapisywać w raporty i zmienia w czasie rzeczywistym…To w wielkim skrócie AutoMapa #geoanalytics.

Wiele wdrożeń w przeróżnych branżach potwierdza skuteczność tego narzędzia. „Dzięki usłudze analitycznej AutoMapa Enterprise skróciłem wielotygodniowe analizy ekspansji – demograficzne i wolumenowe – do kilku kliknięć” – mówi @Adam Tomczak, członek zarządu @X-Press Couriers – jeden z wielu zadowolonych Klientów AutoMapa Enterprise.

 

Analizy geomarketingowe to codzienność w planowaniu rozwoju firmy, w budowaniu kolejnych punktów sprzedaży, optymalizacji sieci logistycznej, dotarcia do nowych klientów, poszukiwania portfeli, tropienia białych plam, czyli w decydowaniu „gdzie trzeba być”. Pomagają działać strategicznie w oparciu o zwizualizowane dane, których czytelność niezwykle podnosi komfort i efektywność pracy. W rezultacie analizy są szybsze, bogatsze, raporty wielowarstwowe, pokazujące zagadnienie, biorąc pod uwagę różne aspekty. Dzięki czemu wnioski mogą być ciekawsze i trafniejsze. AutoMapa #geoanalytics pokazuje to, czego w tabelach nie widać.

 

 

Dowiedz się więcej lub napisz na biz@automapa.pli porozmawiajmy co możemy dla Ciebie przeanalizować!