Dostawcy cateringów dietetycznych to jedna z kilku branż, które coraz chętniej korzystają z zewnętrznych usług optymalizacji dostaw i planowania tras dla swoich kierowców. Automatyzacja tych procesów daje korzyści finansowe i oszczędność czasu, a więc ma bezpośrednie przełożenie na rentowność firmy.Jak informuje producent rozwiązania AutoMapa #lastmile, liczba dostaw optymalizowanych dla dostawców cateringowych wzrosła od początku roku ponad 30-krotnie, a łączna długość wyznaczanych tras to obecnie ponad 2,2 mln km miesięcznie.
- komentuje Maciej Polkowski z AutoMapy.
Funkcje AutoMapa #lastmile są stale rozwijane w oparciu o potrzeby zgłaszane przez szybko rosnącą grupę użytkowników. Aktualizacje oprogramowania są wydawane kilka razy w miesiącu, a pierwsza aktualizacja grudniowa zawiera wyczekiwaną przez użytkowników funkcjonalność offline, która umożliwia zachowanie w aplikacji danych, takich jak fotografia czy notatka z miejsca dostawy, bez połączenia z internetem.
dodaje Maciej Polkowski, AutoMapa.
Rozwiązanie AutoMapa #lastmile działa w dużych firmach kurierskich już od kilku lat, a od ponad roku jest dostępne także dla mniejszych firm i dostawców z wielu branż, gdzie wspiera wyznaczanie stref dostaw, codzienny podział zleceń i ustala ich kolejność, a następnie monitoruje skuteczność i czas dostaw. Automatyzacja procesów logistycznych, czyli inteligentne systemowe rozwiązanie bazujące na danych, to wsparcie w odpowiedzialnym zarządzaniu firmą i jej dostawami. Takie optymalizacje bardzo szybko przekładają się na znaczne obniżenie kosztów, przy jednoczesnym podwyższeniu standardu obsługi zamówień. A to kluczowe parametry w dzisiejszym, bardzo konkurencyjnym biznesie.
AutoMapa #lastmile to zintegrowany, oparty na sztucznej inteligencji, system do planowania i optymalizacji dostaw/zleceń last mile, z dynamiczną predykcją czasów doręczeń, aplikacją nawigacyjną i komunikatorem. Produkt jest pierwszym na rynku systemem, który kompleksowo zastępuje ręczne planowanie i podział zadań/zleceń na pracownika, z korektąbłędów adresowych, tworzeniem stref geograficznych, uwzględnieniem możliwości pojazdu i dojazdu na miejsce (entry points), wyznaczaniem i optymalizacją tras,z pełnym raportowaniem, archiwum i panelem analitycznym do geoanaliz biznesowych.
https://biz.automapa.pl/funkcjonalnosci/planowanie-tras/
----
O firmie AutoMapa
AutoMapa to istniejąca od 2003 roku polskafirma i polska marka popularnej nawigacji na smartfony, a także operatornajwiększego polskiego serwisu mapowego, znanego od lat pod marką Targeo (obecnie AutoMapaTargeo). Jest także producentem popularnej aplikacji AutoCB – połączeniewalkie-talkie i CB radio do rozmów z innymi kierowcami. Firma udostępnia takżedane o ruchu drogowym: https://korkometr.targeo.pl/
Pod marką AutoMapa Enterprise (biz.automapa.pl)oferowane są rozwiązania serwerowe dla firm m.in. w zakresie zarządzania ioptymalizacji dostaw last-mile, geokodowania, telematyki, analiz siecilogistycznych i wizualizacji danych przestrzennych, a także bibliotekiprogramistyczne API zaawansowanych funkcji mapowych do dalszej integracji przezklientów korporacyjnych.
magda.buchalska@automapa.pl