Przyczyn może być kilka, m.in.:
Prosimy zwrócić uwagę na najczęściej popełniane pomyłki cyfr i liter: 0/O/Q, 1/i/L, 2/Z,
3/8/B, 5/S, 6/G, N/H. Częstym błędem jest również zamiana kolejności dwóch kolejnych znaków. We wszystkich stosowanych przez nas kodach nie ma znaczenia czy wpisuje się małe, czy duże litery.
Licencja zawsze przypisana jest do jednej, konkretnej karty SD, urządzenia, lub komputera PC. Dlatego prosimy zawsze aktualizować AutoMapę na dokładnie tym samym sprzęcie co poprzednio. Jeżeli licencja nie może zarejestrować się po przypisaniu jej do urządzenia, polecamy spróbować rejestracji do karty i odwrotnie.
Jeżeli po aktualizacji firmware lub pobycie urządzenia w serwisie, licencji nie można zarejestrować, prosimy o kontakt. W takim wypadku zdarza się zmiana numeru identyfikacyjnego urządzenia i konieczne jest odblokowanie licencji.
Jeżeli użytkownik przez cały okres korzystania z programu podaje dokładnie te same dane, to (maksymalnie 1 raz na 6 miesięcy) w przypadku wymiany sprzętu następuje automatyczne odblokowanie. W razie konieczności wcześniejszego przeniesienia licencji prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej.