Baza wiedzy
[A1] Pomoc -> TELEFON +48 22 584-6000 e-mail: pomoc@AutoMapa.pl
Zespół Helpdesk (Infolinii) AutoMapy udziela pomocy telefonicznie ( +48 22 584-6000) w godzinach 9:00 -17:00 w dni robocze oraz e-mailem (pomoc@AutoMapa.pl) w w/w i nieco rozszerzonych godzinach w dni robocze, a także (z nieco dłuższym czasem reakcji) we wszystkie dni świąteczne i weekendy.
Formularz resetu licencji przeznaczony dla użytkowników AutoMapy korzystających z systemów Windows oraz Android, którzy z powodu zmiany urządzenia, karty pamięci lub wymiany płyty głównej w urządzeniu muszą odblokować swoją licencję AutoMapy dostępny jest pod adresem www.AutoMapa.pl/reset
UWAGA: Pomoc telefoniczna dostępna jest w języku polskim i angielskim. Pomoc e-mailem dostępna jest również w języku niemieckim.
Proste i rutynowe problemy rozwiązywane są natychmiastowo. W normalnym przypadku trwa to od kilku minut do kilku godzin. W czasie spiętrzeń tzn. tuż po wydaniu aktualizacji programu lub map przez 7-10 dni czasy reakcji mogą się wydłużyć ze względu na bardzo dużą liczbę zgłoszeń w takim okresie.
Czas rozwiązania zgłoszeń skomplikowanych zależy od ich natury.
Ogólne
Poradnik wideo
- [B9] AutoMapa Windows - Panel pilota
- [B10] AutoMapa Windows - Wyznaczanie trasy
- [B11] AutoMapa Windows - Typy tras
- [B12] AutoMapa Windows - Trasy ciężarowe
- [B13] AutoMapa Android - Wyznaczanie trasy
- [B14] AutoMapa Android - Typy tras
- [B1] AutoMapa Windows - Instalacja programu
- [B2] AutoMapa Android - Pobieranie i instalacja programu
- [B3] AutoMapa Android - AutoRadar
- [B4] AutoMapa Android - Pobieranie drugiej mapy
- [B5] AutoMapa Android - Zmiana lektora
- [B6] AutoMapa Android - Zmiana koloru (skórki) mapy
- [B7] AutoMapa Android - Panel (pasek) pilota
- [B8] AutoMapa Android - Włączenie funkcji telefon
AutoMapa Traffic
- [C1] Czy AutoMapa obsługuje lub będzie obsługiwała TMC?
- [C2] Jak sprawdzić, czy dane Traffic są aktualne?
- [C3] Co to jest Traffic i jak działa?
- [C4] W jaki sposób system Traffic wpływa na wyznaczanie tras?
- [C5] W jaki sposób AutoMapa sygnalizuje korzystanie z systemu Traffic?
- [C6] Czy po wygaśnięciu dostępu do aktualizacji lub licencji dane Traffic będą pobierane i wysyłane?
- [C7] Jak dużą ilość danych przesyła Traffic?
- [C8] Czy Traffic uwzględnia, że na drodze wielopasmowej korek może występować tylko na jednym pasie?
- [C9] Czy Traffic znajdzie taką drogę by ominąc wszystkie korki?
- [C10] Czy AutoMapa Traffic wie o wszystkich utrudnieniach w ruchu?
- [C11] Jak najtaniej korzystać z AutoMapa Traffic?
Mapa
AutoMapa dla Windows
Instalacja i aktualizacja
- [E1] Ile pamięci na karcie wymaga AutoMapa?
- [E2] W jaki sposób najlepiej i najszybciej zainstalować AutoMapę?
- [E3] Jak zainstalować AutoMapę przez synchronizację z komputerem PC?
- [E4] Jak zainstalować AutoMapę przez czytnik kart pamięci i synchronizację?
- [E5] Jak zainstalować AutoMapę przez czytnik kart pamięci?
- [E6] Dlaczego instalator przerywa instalację?
- [E7] W jaki sposób wykonać kopię bezpieczeństwa AutoMapy?
- [E8] Skąd mogę pobrać stare wersje programu i map?
- [E9] Nie mogę pobrać pliku instalatora lub jest on uszkodzony. Co robić?
- [E10] Dlaczego po instalacji moja AutoMapa nie znajduje map?
- [E11] Jak odbudować instalację AutoMapy po twardym resecie na urządzeniu z systemem Windows Mobile?
- [E12] Dostaję komunikat błędu rozpakowania instalatorów (SP2 WINXP). Co robić?
- [E13] Jak usunąć poprzednią instalację AutoMapy z urządzenia?
- [E14] Jakiej pojemności karta pamięci potrzebna jest do instalacji AutoMapy?
- [E15] Jak zainstalować AutoMape na karcie pamięci gdy poprzednia instalacja była w pamięci wewnętrznej (flash) urządzenia?
Rejestracja
Licencja
- [G1] Do czego uprawnia licencja?
- [G2] Czym jest dostęp do aktualizacji?
- [G3] Jak działa dostęp do aktualizacji?
- [G4] Gdzie znajduje się numer licencji ?
- [G5] Czy mogę zainstalować AutoMapę jednocześnie na komputerze PC i urządzeniu przenośnym?
- [G6] Jak mogę rozszerzyć obszar posiadanej mapy?
- [G7] Co to jest dostęp do aktualizacji i jak go przedłużyć jeśli wygasł?
- [G8] Nie mogę sprawdzić terminu ważności. Jak to zrobić?
- [G9] Termin ważności licencji jest krótszy niż rok od daty zakupu. Jak to poprawić?
Program
- [H1] Czy AutoMapa przewiduje w przyszłości wprowadzenie nawigacji turystycznej (mapy turystyczne, szlaki rowerowe, piesze itp.)? Jeśli tak to kiedy?
- [H2] Ile pamięci RAM potrzebuje AutoMapa na urządzeniu przenośnym?
- [H3] Jak długo trwa wyznaczanie trasy?
- [H4] Moja AutoMapa zamilkła i nie informuje o manewrach, ani o POI.
- [H5] Dlaczego AutoMapa kieruje mnie inaczej niż zwykle jeżdżę?
- [H6] Dlaczego spodziewany czas dojazdu do celu (ETA) nie zgadza sie z faktycznym czasem dotarcia do celu?
- [H7] Czy AutoMapa jest przystosowana dla samochodów ciężarowych?
- [H8] AutoMapa nie zapisuje moich ustawień, jak mogę to naprawić?
- [H9] Przy wyznaczaniu trasy na urządzeniu przenośnym otrzymuję komunikat 'za mało pamięci RAM', co mam zrobić?
- [H10] Jak poprawnie skonfigurować system Traffic w ustawieniach?
- [H11] Czy jest możliwość pobrania aktualnych danych Traffic po podłączeniu urządzenia do PC i użycia funkcji "Wymieniaj dane tylko przez PC"?
- [H12] Czy w urządzeniach niekomunikujących się z ActiveSync również będzie działać wymiana Traffic?
- [H13] Czy dane MiploTraffic można pobrać przy pomocy funkcji synchronizacji AutoMapy z serwisem Miplo.pl wbudowanej w AutoMapę 6.9?
- [H14] Jak zostać testerem nowych (beta) wersji AutoMapy ?
Punkty POI
Zgodność z urządzeniami
- [J1] Na jakich urządzeniach działa AutoMapa?
- [J2] Czy AutoMapa działa na urządzeniach: Bada, BlackBerry OS, Symbian lub TomTom?
- [J3] Czy AutoMapa na karcie SD może być użyta w innym urządzeniu?
- [J4] Jakie urządzenie nawigacyjne najlepiej sprawdza się z AutoMapą?
- [J5] Czy AutoMapa działa z fabrycznymi nawigacjami wbudowanymi w samochód?
- [J6] Mojego urządzenia nawigacyjnego nie ma na liście certyfikowanych urządzeń AutoMapy. Mam legalną wersję AutoMapy. Czy mogę liczyć na pomoc supportu?
- [J7] Dlaczego zmiana rozmiaru elementów mapy i paneli pilota nawigacyjnego jest niedostępna na moim urządzeniu?
Odbiorniki GPS
- [K1] Czy AutoMapa działa bez GPS ?
- [K2] Z jakimi odbiornikami GPS współpracuje AutoMapa?
- [K3] Jakie są poprawne ustawienia GPS dla mojego modelu urządzenia?
- [K4] Nie mam sygnału GPS na komputerze przenośnym.
- [K5] Nie mam sygnału GPS na komputerze PC/TPC.
- [K6] Dlaczego mój GPS wolno ustala pozycję?
- [K7] Dlaczego pozycja GPS nie pokrywa się z pozycją w terenie ?
- [K8] Jak sprawdzić czy odbiornik GPS nie jest uszkodzony?
AutoMapa dla iOS
- [L1] Jakie są warunki sprzedaży i ile kosztuje AutoMapa na iPhone?
- [L2] Czy AutoMapa na iPhone dysponuje takimi samymi mapami, jak wersja na Windows?
- [L3] Czy możliwe jest przeniesienie licencji z Windows Mobile lub Android na platformę iOS?
- [L4] Na jakich urządzeniach działających na platformie iOS będę mógł skorzystać z AutoMapy?
- [L5] Czy można instalować AutoMapę na paru urządzeniach Apple w ramach jednego konta na iTunes?
- [L6] Czy możliwe jest uruchomienie AutoMapy TPC na komputerach Mac z systemem OSX?
- [L7] Czy AutoMapa Traffic działa na AutoMapie iOS?
- [L8] Gdzie znajduje się nr licencji?
- [L9] Jak uzyskać fakturę VAT za zakup licencji czasowej?
AutoMapa dla Android
- [M1] Czy dostępna jest mapa Europy?
- [M2] Jakie są ceny AutoMapy dla Android?
- [M3] Czy można przenieść licencję z Windows lub iOS na Android?
- [M4] Gdzie znajduje się nr licencji?
- [M5] Czy można pobrać mapę za pomocą komputera?
- [M6] Jak przejść z mapy Polski do mapy Europy?
- [M7] Jak zaktualizować mapę?
- [M8] Jak zaktualizować program AutoMapa ze sklepu GooglePlay?
- [M9] Jak zainstalować program AutoMapa ze sklepu GooglePlay?
- [M10] Jak uzyskać fakturę VAT za zakup licencji czasowej?