fbpx
1. Jak mogę się z Wami skontaktować?

Zespół Helpdesk (Infolinii) AutoMapy udziela pomocy telefonicznie: +48 (22) 584-60-00 w godzinach 9-17 w dni robocze oraz e-mailem (pomoc@AutoMapa.pl). Wsparcia udzielamy w języku polskim oraz angielskim.

Jeśli chcesz zresetować swoją licencję w celu użycia jej na innym urządzeniu lub karcie pamięci skorzystaj z formularza.

Zapraszamy do kontaktu!

2. Targeo to też wy?

Tak. To też my ;-).

3. Jak dołączyć do programu beta testów nowych wersji aplikacji?

AutoMapa Android

Program beta testów prowadzony jest poprzez Sklep Play.

Kliknij tutaj aby przejść do sklepu i zapisać się do testów wersji beta 

AutoMapa iOS

Aby dołączyć do programu beta testów prześlij swoje zgłoszenie zawierające Apple ID do naszego działu wsparcia.

AutoMapa Windows

Wersje beta dostępne są podczas trwania beta testów na naszej stronie w zakładce O aplikacji > Windows

4. Czy mogę zainstalować AutoMapę jednocześnie na komputerze PC i urządzeniu przenośnym?

Z jednej licencji AutoMapy korzystać można tylko w obrębie jednej platformy sprzętowej. Czyli jeżeli korzystają Państwo z AutoMapy na urządzeniu przenośnym, to niemożliwe będzie zainstalowanie jej na komputerze PC i odwrotnie. 

Aby wygodnie planować trasę przejazdu na komputerze zalecamy korzystanie z serwisu www.Targeo.pl
Korzystając z Targeo.pl można: 

- zaimportować trasę do AutoMapy na podstawie wygenerowanego kodu PIN
Można zrobić to zgodnie z instrukcją dla systemu:

- wyznaczyć trasę, zapisać ją na dysku w formacie .atm, po czym wczytać w AutoMapie na urządzeniu przenośnym

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?
Z chęcią pomożemy!


Napisz wiadomość Zadzwoń