Baza wiedzy - Ogólne
Zespół Helpdesk (Infolinii) AutoMapy udziela pomocy telefonicznie: +48 (22) 584-60-00 w godzinach 9-17 w dni robocze oraz e-mailem (pomoc@AutoMapa.pl). Wsparcia udzielamy w języku polskim oraz angielskim.
Jeśli chcesz zresetować swoją licencję w celu użycia jej na innym urządzeniu lub karcie pamięci skorzystaj z formularza.
Zapraszamy do kontaktu!
Tak. To też my ;-).
AutoMapa Android
Program beta testów prowadzony jest poprzez Sklep Play.
Kliknij tutaj aby przejść do sklepu i zapisać się do testów wersji beta
AutoMapa iOS
Aby dołączyć do programu beta testów prześlij swoje zgłoszenie zawierające Apple ID do naszego działu wsparcia.
AutoMapa Windows
Wersje beta dostępne są podczas trwania beta testów na naszej stronie w zakładce O aplikacji > Windows
Z jednej licencji AutoMapy korzystać można tylko w obrębie jednej platformy sprzętowej. Czyli jeżeli korzystają Państwo z AutoMapy na urządzeniu przenośnym, to niemożliwe będzie zainstalowanie jej na komputerze PC i odwrotnie.
Aby wygodnie planować trasę przejazdu na komputerze zalecamy korzystanie z serwisu www.Targeo.pl
Korzystając z Targeo.pl można:
- zaimportować trasę do AutoMapy na podstawie wygenerowanego kodu PIN
Można zrobić to zgodnie z instrukcją dla systemu:
- Android
- iOS
- Windows
- wyznaczyć trasę, zapisać ją na dysku w formacie .atm, po czym wczytać w AutoMapie na urządzeniu przenośnym