Baza wiedzy

[A3] Jak wysłać drogą elektroniczną skuteczne zapytanie do pomocy technicznej?

Będąc użytkownikiem AutoMapy pamiętaj, aby wraz ze zgłoszeniem przesłać również: NR LICENCJI i ADRES E-MAIL - na 
jaki jest zarejestrowana AutoMapa.  
(maila odszukamy w programie, wystarczy wejść: Menu -> 2.zakładka -> Pomoc i info -> O programie).

Dla posiadaczy AutoMapy iOS wystarczy przesłać nr licencji, który znajduje się po wybraniu Opcje -> Licencje -> Licencja PL/EUlub jako zrzut ekranowy w systemowej galerii Zdjęcia.

AutoMapa Android:
Opcje -> Kup/aktualizuj -> Numer licencji

AutoMapa Windows 10 Mobile:
Opcje -> Licencja -> Posiadana licencja

W ten sposób przyśpieszysz udzielenie odpowiedzi na Twoje zapytanie.

Przy wysyłaniu kolejnych zapytań pamiętaj, aby wysyłać zgłoszenie z tego samego maila co poprzednio. W ten sposób mamy wszystkie Twoje wiadomości i możemy się do nich odwoływać. Pamiętaj aby nie wysyłać do nas większych załączników niż 5 MB.

Jeżeli chcesz zgłosić problem dotyczący funkcjonowania programu zapraszamy do zapoznania się z pytaniem: Mam problem z programem jak mam to zgłosić?


Ogólne

Poradnik wideo

AutoMapa Traffic

Mapa

AutoMapa dla Windows

AutoMapa dla iOS

AutoMapa dla Android