Baza wiedzy

[J6] Mojego urządzenia nawigacyjnego nie ma na liście certyfikowanych urządzeń AutoMapy. Mam legalną wersję AutoMapy. Czy mogę liczyć na pomoc supportu?

Tak, jednak należy pamiętać, że może być ona utrudniona, z uwagi na brak dokumentacji technicznej i urządzenia w naszym serwisie. Może się więc zdarzyć, że AutoMapa nie będzie w pełni współpracować z jakimś urządzeniem. Dlatego też rekomendujemy wybór sprzętu znajdującego się na liście urządzeń posiadających certyfikację AutoMapy. Jeśli jednak posiadają Państwo urządzenie spoza tej listy i występują na nim problemy z prawidłowym działaniem AutoMapy, prosimy podczas kontaktu z działem technicznym, o przekazanie jak największej liczby szczegółów. W szczególności prosimy o cierpliwość i precyzyjne odpowiedzi na pytania zadawane przez naszych konsultantów, które znacznie ułatwiają rozwiązanie problemu. Jednocześnie przestrzegamy, że łamanie zabezpieczeń systemu operacyjnego w urządzeniach nawigacyjnych może doprowadzić do ich trwałego uszkodzenia i wadliwego działania AutoMapy, na które producenci AutoMapy nie mają wpływu.


Ogólne

Poradnik wideo

AutoMapa Traffic

Mapa

AutoMapa dla Windows

Instalacja i aktualizacja

Rejestracja

Licencja

Program

Punkty POI

Zgodność z urządzeniami

Odbiorniki GPS

AutoMapa dla iOS

AutoMapa dla Android