Baza wiedzy

[F1] Kupiłem urządzenie z AutoMapą w zestawie - jak ją zarejestrować?

Większość urządzeń nawigacyjnych, np. BLOW, NavRoad, SmartGPS posiada fabrycznie zainstalowaną i zarejestrowaną AutoMapę. Jeżeli po uruchomieniu nawigacji, w AutoMapie wyświetla się mapa, oznacza to że została już zarejestrowana przez producenta i można z niej swobodnie korzystać.

AutoMapa w wersji preinstalowanej jest zarejestrowana na domyślne dane, które można zobaczyć w programie AutoMapa wybierając Menu -> Pomoc i info -> O programie. W zakładce tej można również sprawdzić dokładną wersję programu i map. Polecamy zajrzeć na naszą stronę www.AutoMapa.pl do zakładki Pobierz-> Aktualna wersja (pobierz) -> AutoMapa dla Windows i jeżeli nowsza wersja jest już dostępna, można ją zainstalować zgodnie z -> Instrukcją.

Rozwiązywanie problemów:
I. W przypadku komunikatu 'nie można połączyć się z serwerem rejestracyjnym', polecamy:
- sprawdzić czy urządzenie jest prawidłowo zsynchronizowane z komputerem PC (przez ActiveSync 4.5 w przypadku Windows XP, lub Centrum Synchronizacji w przypadku Windows Vista/Windows 7) oraz czy proces rejestracji nie jest blokowany przez firewall, antywirus.
- sprawdzić, czy komputer ma aktywne połączenie z Internetem.
- można też spróbować połączyć się przez sieć komórkową (GSM), będzie wtedy naliczona opłata za transmisję danych przez operatora telefonii komórkowej. Pakiet danych wysyłanych podczas rejestracji to ok. 3KB.

II. W przypadku komunikatu 'Błąd 20001' prosimy pobrać z naszej strony instalator najnowszej wersji AutoMapy i zarejestrować ją podczas instalowania programu -> Sprawdź

III. Komunikat 'Nieobsługiwana wersja mapy' oznacza, że nowa wersja programu nieprawidłowo zainstalowała się na starej wersji, lub istnieje konflikt pomiędzy dwoma wersjami AutoMapy.
- W przypadku nawigacji z Windows CE polecamy sformatować kartę pamięci i ponownie wykonać instalację.
- W przypadku urządzeń typu Pocket PC polecamy upewnić się, czy jakiś element AutoMapy nie został zainstalowany np. na wbudowanej pamięci flash, lub w pamięci wewnętrznej. Jeżeli tak - polecamy go usunąć, sformatować kartę pamięci i ponownie wykonać instalację.
- W komputerze PC polecamy odinstalować AutoMapę i ponownie ją zainstalować. Jeżeli problem się powtarza, polecamy ręcznie wykasować AutoMapę (domyślna ścieżka instalacji to C:\Program Files\AutoMapa EU) i zainstalować nową wersję w innym folderze.

IV. Adres e-mail na jaki zarejestrowana jest działająca AutoMapa możemy sprawdzić uruchamiając ją i wchodząc w Menu -> 2. zakładka -> Pomoc i info -> O programie. Aby zmienić e-mail rejestracyjny, wystarczy podczas kolejnej instalacji i rejestracji podać nowe dane - automatycznie zostaną one zaktualizowane na naszym serwerze.

V. W przypadku wszelkich innych problemów, prosimy o kontakt z pomocą techniczną -> Zadaj pytanie.


Ogólne

Poradnik wideo

AutoMapa Traffic

Mapa

AutoMapa dla Windows

Instalacja i aktualizacja

Rejestracja

Licencja

Program

Punkty POI

Zgodność z urządzeniami

Odbiorniki GPS

AutoMapa dla iOS

AutoMapa dla Android