Baza wiedzy

[G9] Termin ważności licencji jest krótszy niż rok od daty zakupu. Jak to poprawić?

Czasem zdarza się, że urządzenie z fabrycznie zainstalowaną i zarejestrowaną AutoMapą (np. Nokia, NavRoad, SmartGPS), przeleży dłuższy czas w sklepie lub magazynie u dystrybutora. Mimo że mapa w tych nawigacjach jest rejestrowana na pewien czas do przodu, w takiej sytuacji część terminu ważności może upłynąć, a mapa może się zdezaktualizować.

W takiej sytuacji oczywiście możemy ten termin wyrównać. Aby to zrobić, prosimy przesłać na nasz adres e-mail następujące dane:
- skan dowodu zakupu z widoczną datą i modelem urządzenia sprzedawanego z AutoMapą;
- skan karty z numerem licencji - zależnie od zestawu może to być karta-zdrapka lub karta pamięci z wygrawerowanym numerem.

Uwaga! Procedura wyrównania dotyczy wyłącznie zestawów OEM, czyli urządzenia sprzedawanego w zestawie z AutoMapą. Zdekompletowane zestawy, czyli licencje wyciągnięte z zestawów OEM i sprzedawane osobno lub z innym urządzeniem nie podlegają procedurze wyrównania!


Ogólne

Poradnik wideo

AutoMapa Traffic

Mapa

AutoMapa dla Windows

Instalacja i aktualizacja

Rejestracja

Licencja

Program

Punkty POI

Zgodność z urządzeniami

Odbiorniki GPS

AutoMapa dla iOS

AutoMapa dla Android